Πολιτική Επιστροφών

1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ KAI ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει τα προϊόντα να τα ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία. Επίσης, υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει τα συνοδευτικά καρτελάκια, ώστε να σιγουρευτεί πως το προϊόν ανταποκρίνεται στην παραγγελία του. (Σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του).

Ο πελάτης έχει δικαίωμα αλλαγής του/των προϊόντων, ακόμα και αναιτιολόγητα και το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων έως και 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του.

Εφόσον αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο sales@gstores.gr ή με τηλέφωνο στo 2541181277  γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί να αντικαταστήσει το προϊόν με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας. Αφού λάβετε την έγκριση μας, επισκεφθείτε η καλέστε το πλησιέστερο κατάστημα courier που θα σας υποδείξουμε  έτσι ώστε να παραλάβουν η να παραδώσετε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε.

Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει:

  1. Όνομα: G STORE IKE
  2. Διεύθυνση : Τρ. Μιχαηλίδη 22
  3. Πόλη : Ξάνθη
  4. Τ.Κ : 67131
  5. Τηλέφωνο : 2541181277

Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος είναι η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Εφόσον το προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση.

Για να γίνουν δεκτά τα προϊόντα προς αντικατάσταση θα πρέπει:

  1. Να μην είναι χρησιμοποιημένα ή/και φθαρμένα.
  2. Να μην έχουν πλυθεί.
  3. Να μην έχει τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά.
  4. Να μην έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα.
  5. Να μην λείπει και να μην έχει υποστεί καμία τροποποίηση η συνοδευτική τους συσκευασία, η οποία αποτελεί μέρος του προϊόντος.

 

Εφόσον ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προϊόν που θέλει να του αποστείλουμε και μας έχει ενημερώσει για αυτό και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα και το προϊόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, αποστέλλουμε το νέο προϊόν στην διεύθυνση που μας έχει δοθεί κατά την εγγραφή του,εντός 5 εργάσιμων ημερών.

Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με δύο τρόπους: με αντικαταβολή κατά την παράδοση, ή με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό:

  • IBAN: GR8301711900006190145453530 (Πειραιώς)
  • IBAN: GR9402603140000370201643409 (EuroBank)
  • IBAN: GR1901409000900002002017939 (Alpha Bank)

Στην δεύτερη περίπτωση, για να γίνει η αποστολή, θα πρέπει ο πελάτης να στείλει με email ( sales@gstores.gr) την απόδειξη πληρωμής.

Σας επισημαίνουμε πως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν θέλει να κάνει καμία αλλαγή με κάποιο προϊόν και θέλει να επιστραφούν τα χρήματα του, θα αφαιρούνται από την αξία του προϊόντος τα έξοδα αποστολής. 

Σε κάθε περίπτωση τα έξοδα αποστολής για τις επιστροφές/αλλαγές επιβαρύνουν τον πελάτη.

Φροντίστε να ενημερώσετε την courier που θα σας υποδείξουμε ότι επιστροφή του προϊόντος θα γίνει με χρέωση παραλήπτη.

2. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.

Η G STORE IKE οφείλει να συσκευάζει όλα τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει προϊόν το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη συσκευασία του και έχει επηρεάσει με φθορές και το προϊόν, τότε αυτό θεωρείται ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί.

Ελαττωματικό επίσης θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα μήνα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά.

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός (7)επτά ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής Κ.Ο.Κ.) και πλήρη τη συσκευασία του.

Εφόσον διαπιστωθεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με e-mail (sales@gstores.gr) ή με τηλέφωνο στo 2541181277 και η G STORE IKE έχει την υποχρέωση να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με κάποιο άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης.

H G STORE IKE σε περίπτωση διαφωνίας περί του ελαττώματος έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Αυτό βέβαια απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα έως 10 εργάσιμες. Παρόλα αυτά η G STORE IKE θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει και να ενημερώσει τον πελάτη για την εξέλιξη της διαδικασίας το συντομότερο δυνατό.

Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης εντός  7(Επτά) ημερολογιακών ημερών.

Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής.

Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

Η ευθύνη (λόγο καταστροφής ή απώλειας) για την επιστροφή των προϊόντων προς το κατάστημα G STORE IKE βαρύνει τον πελάτη. Γι’ αυτόν τον λόγο θα πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του.

3. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σε περίπτωση που απαιτείται η επιστροφή ολόκληρης ή μέρους της αξίας της παραγγελίας σας , η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε η πληρωμή και μέσα σε (5) εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραλαβής τις επιστροφής του προϊόντος.

Προς αποφυγή οποιουδήποτε  λάθους η παρεξηγήσεων η επιστροφή χρημάτων θα γίνετε από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο σε λογαριασμό με δικαιούχο τον αρχικό πελάτη που έχει αποστείλει την παραγγελία και όχι σε λογαριασμό τρίτου.

Ο χρόνος πίστωση των χρημάτων στον λογαριασμό του πελάτη μετά την κατάθεση από την εταιρεία μας έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με την εκάστοτε τράπεζα.

Σε περίπτωση αγοράς με Αντικαταβολή, απαιτείται να μας ενημερώσετε με έναν τραπεζικό λογαριασμό σας (Ονοματεπώνυμο Δικαιούχου, Τράπεζα, IBAN Λογαριασμού), ώστε να γίνει εκεί εκ μέρους μας η κατάθεση του ποσού.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή χρημάτων μέσο Τραπεζικού λογαριασμού γίνετε με τις εξής συνεργαζόμενες με την εταιρεία Τράπεζες:

  • ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHA BANK
  • ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK
  • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Σε οποιαδήποτε περίπτωση επιστροφής χρημάτων σε άλλη ‘ΤΡΑΠΕΖΑ’ ο πελάτης θα επιβαρυνθεί εξολοκλήρου με όλα τα έξοδα εμβάσματος που ενδεχόμενως θα προκύψουν κατά την μεταφορά.

Η G STORE IKE θα ήθελε να σας  ενημερώσει προς αποφυγή άσκοπων επιστροφών ότι όλα τα προϊόντα ελέγχονται εξονυχιστικά από αρμόδιο τμήμα για τυχόν ελαττώματα πριν την αποστολή τους.

0